Keresés

Bérleti díj (HUF)

-

Kiadó terület (m2)

-

A100 Business Center

Budapest Andrássy út 100 VI. kerület 1062 Magyarország

Kiadó irodaterület:

723

m2

Bérleti díj:

3 660 665 Ft

(12 €\m2)

Kategória:

Zöld irodaházak

A100 Business Center

723 m2 Iroda - A100 Business Center - Általános leírás

Andrássy 100 Business Centerünk, a Bajza utcai metrómegállótól alig 30 méterre, az épület 2. és 3. emeletén található. Ez az épület egykor a mindenkori miniszterelnök saját rezidenciájaként is szolgált, mely nem csak a magas színvonalat garantálja, de egyedülállóvá is teszi. Bár könnyen megközelíthető tömegközlekedési eszközökkel, őrzött mélygarázs is várja azon bérlőinket, akik autóval, motorral közlekednek (70 db). Irodáink kiválóak azon ügyfeleink részére, akik kedvelik az eleganciát, történelmet és a profizmust, ugyanakkor a modern belső kialakítást is fontosnak tartják. Az Andrássy 100 nem csak történelmi jelentőségével, de magas színvonalú szolgáltatásaival is kiemelkedik a környező épületek közül. A privát éjjel-nappal elérhető irodákhoz, saját recepciós szolgáltatásokat, tárgyaló termet, irodabútort, internet szolgáltatást, teljes körű üzemeltetést, műszaki karbantartást, takarítást, újonnan bútorozott és teljesen felszerelt konyhát biztosítunk. New Work frissen felújított, azonnal költözhető szolgáltatott irodákat kínál, akár már 2 fő részére is! Teljes körű szolgáltatásait mindvégig a kis-és közepes méretű cégek igényeit szem előtt tartva alakították ki. Az Ön és akár 156 munkatársa kényelmét szolgálják testre szabott és teljes rugalmasságot biztosító szerződési feltételeink is, ezáltal megkímélve Önt az üzemeltetéssel járó adminisztratív feladatoktól és a kezdeti beruházástól. További szolgáltatásaink: Közvetlen és barátságos irodai környezet Rugalmas irodakialakítás és bérleti feltételek Tárolási lehetőség a pincében Tárgyalóterem és konferenciaterem (4-től 10 főig) Vezetékes telefon – hívások, konferenciahívások fogadása és átirányítása, üzenet felvételének lehetősége Levél és fax fogadás igény szerint Nyomtató, másoló, szkenner közös használata Biztonsági és műszaki felügyelet Ipari kamerás felügyeleti rendszer Alaprajz módosításának lehetősége Belsőépítészeti tanácsadás Légkondicionált irodák és közös terek Szünetmentes áramforrás Mágneskártyás beléptető rendszer az irodaegységekbe Modern és nagy sebességű liftek (3 db) Flexibilis számítógép kábelezési lehetőség (Cat5 + Standard) Egyedileg szabályozható 4 csöves hűtő/fűtő fan-coil rendszer Hangszigetelt gipszkarton válaszfalak Acéltokos faajtók Minden irodában nyitható ablakok Concierge szolgáltatások Klub kártya Extra szolgáltatás: bútorozás, üzleti cím, adminisztráció

További info

Bérbeadás kapcsolat

Szabó Vivien

+36707706426

Szabó Vivien

Kérdésed van?

Ajánlatot kérnél irodabérletre?

Itt megteheted!